петак, 10. октобар 2014.

And here it is! First outfit :) Glam touch

Dragi moji,evo i mog prvog outfita :)


Posto ce skoro ceo oktobar biti u znaku mode,pun desavanja,revija ,raznih kreacija i glamuroznih dogadjaja,smatrala sam da je onda ova kombinacija odlicna za pocetak i otvaranje mog modnog bloga.Odlucila sam se za kreaciju mog dobrog prijatelja,dizajnera Dejana Popovica, duboke pantalone su definitivno hit ove sezone,pogotovo sa printom, i jakna koja je sirokog modela koja je takodje deo ovog fenomenalnog kompleta,   



Upotpunila sam ovaj stajling sa naocarama od strasa od dragih dizajnerki Sparkly i elegantnim cipelama na stiklu takodje od strasa,od nakita ostalo bi sve bilo suvisno,zato nosim samo ne upadljivu srebrnu Pandorinu narukvicu i crni pristen,



Takodje po mom misljenju gornji deo treba da bude jednobojan i jednostavan, zato sam izabrala ovaj H&M crni top koji daje tu dozu elegancije,sa golim ramenima.Sto vazi i za tasnu da ne treba da odskace od cele kombinacije,zato je obicna crna pismo tasna je savrseno zavrsila celokupni izgled :)


H&M top and purse
Jacket and pants by designer Dejan Popovic
Acssessoars by Sparkly design

2 коментара: