уторак, 14. октобар 2014.

Rock chic !

Evo dragi moji novog outfita :)

Ovaj put sam se olducila za malo lezerniju i opusteniju varijantu :) Ove sezone je koza definitivno in,u bilo kakvoj varijanti. Zato dame,preporucujem da u svom ormanu imate bar po jednu koznu jaknu i pantalone ili suknju,dubljeg struka.



Da ne bih bila potpuno u crnom,malo sam se poigrala sa svetlijim bojama i detaljima.Posto su takodje boyish shirts must have ove sezone,obukla sam Diesel svetlo zutu  koja se sa crnom fenomenalno uklapa i ne odskace.


Uvek sam volela da ne bude nista monotono,ni u zivotu tako ni u outfitu.Trudila sam se kako i pre,tako i sad da se po necemu istakne i razlikuje,naravno sve sa dozom  umerenosti.Posto volim da eksperimentisem sa drugacijim detaljima odlucila sam se za crni sesir od mojih kreatorki Sparkly,koji je ukrasen ovim divnim cvecem identicnih boja kao sto su na majci :)


Zasto cipele moraju da budu iste boje? :) Naprotiv po mom misljenu drage moje ne budite iste kao sve,trudite se i probajte razne kombinacije.U godini smo gde je u modi sve dozvoljeno i sve spojivo.Sto je za mene raj :) Tako da je ovaj model cipela na visoku potpeticu,razlicitih boja, koje se provlace kroz ova stajling ,definitivno isao u ovoj kombinaciji :) 



Zar ne ? :) Sto se nakita tice,bilo bi suvisno da je i na njemu stavljen akcenat.Zbog toga imam samo srebrnu Pandorinu narukvicu,crni prsten i Ray Ban naocare.


H&M pants and jacket 
SPARKLY hat 
DIESEL t shirt
PANDORA bracelet and ring
RAY BAN sunglasses


8 коментара:

  1. Draga Goldie, lepo blog osim dela o koži. Nadam se da si upučena šta rade tim ćivotinjama i da ćeš shvatiti svoje greške pre nego što te karma udari.

    ОдговориИзбриши
  2. super good luck...hey check out my FashionBlog I m 9. http://www.ayalove2005.com

    ОдговориИзбриши
  3. fenomenalno !
    http://danijeldacha-fashiontips.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. http://nikica997.blogspot.com/
    pratite me dragee <3

    ОдговориИзбриши
  5. Oooooo cipele su sjajneeeeeeeeee :)

    Posetite nasu fb stranicu Pismo tasne-RICH BAGS

    ОдговориИзбриши
  6. Ja sam blogerka i jako te obozavam samo zelim da te pitam kakobj ja da postanem tako dobra kao ti

    ОдговориИзбриши