петак, 10. октобар 2014.

My first post and blog :) so dont be judgy :)

Heelllooooo for everyone :) ovo je moj prvi post,pa bih uporedo htela i da vam se predstavim i kazem nesto o sebi :) Ovako,pa da pocnemo... Zovem se Zlata i zelela bih da vam predstavim modu iz mog ugla i kako bih ja to nosila.Oduvek me je zanimala moda i experimentisanje sa raznim stilovima,zbog toga sam i zavrsila Dizajnersku ,al nazalost kasnije sam nastavila samo kao neku vrstu hobija. Ali sto da ne podelim onda taj moj svakodnevni hobi sa vama :) Sigurna sam da ce se bar nekolicini ljudi dopasti ili mozda cak i pomoci u odabiru nekih kombinacja za posebnu priliku ili svakodnevni zivot ;) Kod mene cete videte sve i svasta,kako kazu od igle do lokomotive,jer sam ja takva volim sve da probam,da uklopim i nosim,naravno da to pristaje mojoj figuri i da izgleda lepo,tako da mislim da ce za svakoga biti bar ponesto. Za pocetak krecemo sa postovima slika i blogova,a kasnije krecemo svake nedelje i sa jednim Vlogom gde cu odgovarati na vasa pitanja ideje i ostalo :) I trudicu se da vam izlazim u susret savetima koje trazite i zeljama sta da slikam iskombinujem ili ispricam :)  Da ne duzim dalje na instagramu me mozete naci pod GOLDIES_FASH pa ako vam se dopada mozete me zapratiti da dobijate svakodnevne postove i ideje ,a na goldies.fashion@gmail.com mozete da me kontaktirate :) Lets begin with magic ;) 

4 коментара:

  1. Ljepota vam je u genima svaka cast,,,,ali ,,,,sa zoricom kad je bila mlada nemoze se nista porediti.

    ОдговориИзбриши
  2. Dizajnersku? Mislis na Skolu za Dizajn na Dedinju ili neku drugu? :)

    ОдговориИзбриши
  3. Srecno Zlato!!!
    Nemam bas puno vremena da se posvetim blogovanju,pa mi je period izmedju postova jako duuuug :/ ali sve modele mozeste videti na fb stranici Pismo tasne-RICH BAGS

    ОдговориИзбриши
  4. Ja sam pocetnixa u blogovanju pa mogu li dobiti neki savet?♥

    ОдговориИзбриши